22 Ocak 2011 Cumartesi

PARFÜMLER

Bu parfümlerin kokusunu gerçekten çok merak ediyorum eğer kullanan varsa görüşlerini paylaşabilir mi?

1-wish of love (avon)
Tanıtımı:
Çiçek ve meyvenin romantik çarpıcı buketi...
Çiçeklerin ve meyvelrin harmanlandığı romantik bir buket.
Üst notalarında tatlı bir koku , gül yaprakları ve kiraz çiçeğinin büyüleyici harmanı kızılcık ile birleşiyor.
Alt notalrda ise sandal ve sedir ağaçlarının sıcak bileşimi yer alıyor.




Bu parfümü herkesten duyuyorum hem fiyatının çok fazla olmaması hem de güzel bir kokusu olması nedeniyle bana çok önerdiler.Peki siz ne düşünüyorsunuz ?


2-Look(vera wang)

Tanıtımı:
Cesur, baştan çıkarıcı ve büyüleyici. Look, doku, renk, siluet ve oran olarak özel bir çalışma. Lüks, modern ve zengin koku kadının güvenini ele geçiriyor. Parfümün notaları ve kompleks dokusu baştan çıkarıcı bir etki yaratıyor. Üst nota mandalina, lychee meyvesi, golden elma. Orta nota zambak, frezya, yasemin. Alt nota ise vanilya, misk, meşe yosunu, silhat bitkisi.






Bu parfümü bana öneren olmadı ama forumdaki bir bayan o kadar çok övmüş  ki merak ettim =))

3-Princess(vera wang)



 Tanıtımı:
Pembe meyveler ve vanilyanın karışımından genç kızlara yaraşır bir parfüm.
Tatlı, canlılık dolu ve ferah.
Nilüfer, mandalina bezesi, pembe olgun guava notalarına sahiptir.
Tahiti çiçeği, vahşi sümbülteber ile harmanlanmıştır.
Saf alt notalarda değerli kehribar ve asil misk kullanılmıştır.


Bu parfüm de bana çok öneriliyor.Genç kız kokusuymuş tam bana göreymiş.Zaten şişesine baktım vuruldum=)) çok tatlı görünüyor.


4-Luscious pink(mariah carey)



Tanıtımı:
Modern kadınlar için lüks çiçek parfümü.
Kadınsı ve seksi bir esinti taşır.
Üst notaları bergamut ve okyanus esintisi akordu.
Orta notalarında Tiara yaprakları, inci çiçeği ve pembe şakayık.
Alt notalarında sandal ağacı, beyaz misk ve parlak sarı odunsu akordlar.




Aslında bu parfümü hiç öneren olmadı ama içindeki çiçeklerinin kokuları hoşuma gitti ve Mariah Carey ne yapsa iyi yapar ;)) veee şu şişeye bakııın harika =)))

-------------------------------------
Bunların dışında siz hangi parfümü kullanıyorsunuz ve beğeniyorsunuz gerçekten merak ediyorum lütfen paylaşın ve aydınlatın beni  =)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder