11 Ağustos 2010 Çarşamba

AHH Bİ ZAYIF OLSAM =)

Ben kiloları olan bir genç kızım ve kilolarımın bana etkisi o kadar büyük ki anlatamam .Arkadaşlarım çok kilolu olmadığımı söylesede ben zayıflamak istiyorum.Diyet bana göre değil ,yapamıyorum .O yüzden ben de küçük püf noktalarını öğrenerek ve spor yaparak zayıflamaya çalışıyorum.
Spor olarak plates ,tenis ve yürüyüş yapıyorum harika sporlar bence ,özellikle plates herkese öneririm vücüdü şekillendiriyor ve kendini çok esnek hissediyorsun.
Püf noktalara gelince işte bir kaç tane;

-Yürüyüşlerinizi yemekten sonra yapın.
-Yemekten sonra hemen dişlerinizi fırçalayın.(böylece küçük küçük atıştırmalar yapmazsınız)
-Televizyon izlerken veya okurken bir şeyler atıştırmayın ,atıştırmak yerine küçük küçük egzersizler yapın çok iyi oluyor.
-Ayakta yemek yerine oturarak yiyin.
-Meyve sularını içerken yarı yarıya maden suyu karıştırın.
-Isırdığınız her lokmanın tadını çıkarın.
-Lokmalar arasında 30 saniye ara vermeye çalışın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder