20 Ağustos 2010 Cuma

CİLDE İYİ GELEN 6 YİYECEK

Amerikan Woman's health dergisinin yaptığı habere göre cildi güzelleştiren  tane yiyecek varmış ve Hollywood starları ve ünlü Amerikan şarkıcılar bu besinlerle güzelleşiyormuş.İşte o yiyecekler:
1-Somon:Açıkcası ben somonu  yıla kadar duymamıştım ama şu an hangi sağlık programını açsam somondan ve yararlarından bahsediyorlar.Somon balığının içinde çok fazla Omega 3 varmış .Bu da güneş zararlarının etkisini azaltıyormuş ve cildin kuru görüntüsünü ortadan kaldırıyormuş.Bu sebeple haftada 2 kez balık yemekte fayda var.
2-Havuç:Ben havucun sadece gözlere iyi geldiğini sanardım oysaki havuç bunun yanında cildin ph dengesini korumayı sağlıyormuş.Ve cildi bakterilerden şkoruyormuş.
3-Avakado:Bizim eve avakado pek girmez.Alınca kimse yemez ve annemle ben mecbur ondan yüz maskesi yaparız.Yemiyoruz bari yüzümüzü güzelleştirsin diye ama avakadoyu yemekte cildi güzelleştiriyormuş.İçinde bolca B vitamini varmış.Bu vitaminde cilde çook iyi geliyormuş.
4-Fasulye:Fasulye antioksidanmış ve cilt onun sayesinde daha geç kırışıyormuş.
5-Üzüm:Üzümde somon gibi bu aralar sağlıklı olduğu sürekli vurgulanan bir besin.Doktorlar çekirdekleriyle birlikte yiyin diyorlar ve benim duyduğum siyah üzümün daha da sağlıklı olduğu.Üzümün cildimize yararı ise sarkmaları önlemesi
6-Su:Veee su sunun yararları artık sadece sağlık programlarında değil ana haber bültenlerinde bile söyleniyor.Havaların ısınmasıyla birlikte suya olan ihtiyacımızda arttı.Günde 8 bardak su içmeliymişiz.Sunun yararları anlat anlat bitmez.Ama cildimizi güzelleştirdiği kesin =))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder