16 Eylül 2010 Perşembe

KOLTUK ALTI SORUNLARI

Normalde yani çocukken hiç terlemezdim ama ne zaman ergenliğe girdim başladım terlemeye =(
Ama ter kokusundan kurtulmanın yolları var tabiki :
1-Her şeyin başı temizlik.Terlemeye karşı koltuk altı bakımında özellikle tüyleri hedef almalıyız. Tüyleri yok ettiğimiz zaman o bölgede bakterilere besin kaynağı olabilecek protein ve tutunabilecekleri küçük sapları yok etmiş oluruz.
2-Her gün duş almak .
3-Mutlaka atlet giymek.
Bunları halledince bu sorun da halledilir değil mi?O kadar da zor bir şey değil. =)))

Koltuk altıyla alakalı olan bir sorun da koltuk altı kararmasıdır.Bunla ilgili olarak Suna Dumankaya'nın bir tarifini buldum oda şöyle :
Malzemeler
- 1 çay kaşığı vazelin
- 1 çay kaşığı elma suyu
- 1 çay kaşığı limon suyu
Kullanışı : Malzemelerin tamamını karıştırdıktan sonra koltukaltına sürün ve kurumasını bekleyin. Kuruduktan sonra sonra yıkayıp bebek pudrası sürün. Koltuk altındaki kararmalar zamanla geçecektir.

Bir de bu koltuk altı kararmasıyla alakalı özel dedorantlar var ama hiç kullanmadım.Bilmiyorum işe yarıyor mu?Aranızda kullananan varsa bir yorum yazsın da öğrenelim =)

2 yorum:

  1. Selam:) koltuk altı kararmasıyla ilgili değil ama,ter kokusuyla alakalı olarak; suyla bulamaç haline getirdiğiniz bir kaşık karbonatı..koltuk altına sürün ter kokusuna yüzde yüz çözüm bulursunuz:))Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Çok sağolun yorumunuz için =)
    İlk defa biri yazımla alakalı yorum yapıyor çok mutluyum =)
    Ayrıca karbonatı da deneyeceğim

    YanıtlaSil