21 Eylül 2010 Salı

OKUL BAŞLADI!!

Liseyi çok ama çok seviyorum =) Orayım çok özlemişim.Tatil bana daha çekici gelirdi hep ama bir düşündüm de lisede hem hiç olmadığım kadar eğleniyorum hem de bir sürü şey öğreniyorum.Arkadaşalrımla olan samimiyetimizi ve birbirimizle alakalı olan herşeyi anlamamızı çok özlemişim.Nasıl anlatsam liseyi bilemiyorum.
Neyse uzun lafın kısası çok sevindim okulların başladığına ama okulum tüm gün olduğu için ve dershane yüzünden artık o kadar blogla ilgilenemem ,yinede arada sırada girip bir şeyler yazarım( aman zaten ne kadar umurunuz da yazmam muhtemelen bu yazıyı tesadüf eseri okuyursunuz =D )

Bu arada eğer güzel bir lise anınızı benimle paylaşırsanız çok sevinirim. =)

2 yorum:

  1. yeni eğitim yılın hayırlı olsun.Derslerinde başarılar.Bu dönemi en iyi şekilde yaşamanı dilerim.Lise gerçekten önemli çocukluktan gençliğe geçiş dönemi gerçi şimdiki çocuklar gençler bizim zamanımızdaki gibi değiller,elinizde her olanak var hayatı daha çabuk tanıyorsunuz.
    Benim liseden önemli bir anım yok daha doğrusu okul hayatım boyuncada olmadı.Evle okul arasında gidip geldim.İnek değildm ama okuluda hiç kırmadım.Onun içinde çok özel hatırlayacağım bir anım yok malesef ama keşke olsaydı.O dönemi layıkıyla yaşayabilseydim.Umarım sen yaşarsın ve ilerde bize anlatırsın.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim öncelikle =)
    Aslında bende sizin gibiyim inek değilim ama kurallara bağlıyımdır.Okulu bir kere kırdım ,tüm sınıf kaçmıştık ama bütün yol boyunca heyecandan sanki uçuyordum =)
    İyi dilekleriniz içinde çok teşekkür ederim =))))

    YanıtlaSil