8 Eylül 2010 Çarşamba

ŞEKER BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN !


Çocukluğumda bayramları nasıl bekliyordum hiç unutamam.Alışverişlere çıkılır ne istersek alınırdı.
Çoğu bayramda Bursa'ya anneannemin,dayılarımın yanına giderdik.Anneannem bana en sevdiğim tatlıları yapar ,dayılarım her gün eve gelirken bana hediyler getirirdi.Bir de kuzenler var tabi onlarla çok eğlenirdik.Bursa'da akrabalarımızın hepsi aynı apartmanda oturduğu için , çok rahattık.Bir alt kata gider kuzeni çağırır bir üstkata gider diğer kuzeni çağırırdık.Hepimizin annesi sohbet etmek için bir yere toplandığında o kata en uzak daire gider orada müziği sonuna kadar açar buzdolabını boşaltırdık. =) İstanbul'da oturduğum ve hiç bir zaman böyle rahat olmadığım için onlara çok özenirdim.
Amaaa İstanbul'dan gelmem ,tombiş oluşum ve güler yüzüm sayesinde şekere ve harçlığa boğulurdum.O harçlıkları anneme verir tüm yıl boyunca eğer istediğim
bir şeyi almazsa bayram harçlığımdan al derdim.5 lirayı 50 lira ederdim. =)
Ahhh ahhh =) Bayramı en güzel çocuklar yaşıyor.Neyse efendim basit bir bayram kutlamak için yazacağım yazı neye döndü.Çocukluğum tekrar canlandı gözümde.Sanki çok uzakmış gibi(kanunlara göre hala çocuğum ).Eğer buraya kadar okuduysanız (ki sanmıyorum ben olsaydım sıkılırdım)BAYRAMINIZ KUTLU OLSUN !!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder