8 Eylül 2010 Çarşamba

SÜPRİZ MUTFAK ÇEKİLİŞ YAPIYOR !

Blog işine başlamamın en büyük nedenlerinden biride ne yalan söyliyim şu hediye alıp verme işi.Blogları gezerken bütün kadın yazarların sanki kardeş gibi olan yazışmaları ,hediyeleşmeleri beni çok kıskandırıyor. =) Bende blogumu açtım, çok yenide olsam umarım ilerliyeceğim ve bende blog yazarlarıyla hediyeleşeceğim ve  öyle konuşacağım =)))


Neyse ,gelelim asıl meseleye Süpriz mutfak bir çekiliş yapıyor.Kazanana ise şu şeker şeyleri gönderecekmiş.Ben çok beğendim.Eğer sizde kampanyaya katılmak istiyorsanız yapacaklarınız çok basit .Bu güzel blogu izliyor ve sonra blogunuzda aynen benim yaptığım gibi bu konuyla alakalı bir yazı yazıyor ve linki bloga gönderiyorsunuz.Eminmi ki güzel anlatamadım ama ayrıntılar blogda var =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder